Prowadzimy kampanie marketingu rekomendacji na forach, grupach facebookowych i w serwisach tematycznych.
Nasi liderzy opinii to realni użytkownicy rekrutowani na potrzeby kampanii. Prowadzimy także kampanie z udziałem oficjanych ekspertów marki.
Nasi liderzy opinii włączają się do istniejących dyskusji lub zakładają nowe wątki, by zachęcać użytkowników do wymiany opinii
Nasi liderzy recenzują produkty, które testowali, lub oceniają aplikacje, z których korzystali
Poza raportami post-buy realizujemy również raporty wizerunkowe badające sentyment do marki i jej postrzeganie np. na tle konkurencji
Na potrzeby kampanii uruchamiamy monitoring internetu, który pokazuje miejsca prowadzenia dyskusji na temat marki lub produktu
Buzz marketing - marketing szeptany w internecie w podstawowej wersji to posty liderów opinii, czyli wieloletnich użytkowników udzielających się na forach. Do każdej kampanii indywidualnie rekrutujemy osoby z grupy docelowej, które opowiadają o testowanym produkcie.
Działania eksperta marki - w ramach marketingu szeptanego na forach możemy również wykupować dedykowane wątki, w których dyskusje prowadzi oficjalny przedstawiciel marki. To osoba doskonale znająca produkty i odpowiadająca na pytania użytkowników.
Recenzje produktów w sklepach - rekrutowani liderzy opinii moga opiniować również testowane produkty w sklepiach online. Wszystkie opinie są prawdziwe i wyważone.
Oceny aplikacji - marketing rekomendacji to również testowanie aplikacji w sklepach mobilnych.
© SCOOP 2020 | POLITYKA PRYWATNOŚCI