Prasa i internet branżowy

Jesteśmy największym niezależnym brokerem prasowym w Polsce.

W oparciu o wiedzę i doświadczenie oraz własne wyspecjalizowane narzędzia pomagamy efektywnie realizować kampanie na rozdrobnionym rynku prasy branżowo-specjalistycznej.

8473

Kompleksowa obsługa

Zajmujemy się przygotowaniem media planu oraz specyfikacji technicznej reklamy w gazecie, negocjujemy rabaty, dbamy o realizację i przygotowujemy post-buy

8474

Własne narzędzia

Planner prasowy służy do tworzenia media planów, rozliczania i raportowania kampanii. Baza prasowa jest źródłem aktualnej wiedzy o rynku prasowym i możliwościach zamieszczenia reklamy w gazetach branżowych

8475

Baza serwisów specjalistycznych

Współpracujemy z wydawcami serwisów specjalistycznych ze wszystkich branż

8476

Niezależny doradca

Nasze rekomendacje przygotowujemy, biorąc pod uwagę zarówno potrzeby klienta, jak i aktualny przegląd prasy i internetu specjalistycznego

Reklama w prasie branżowej to gwarancja dotarcia do najskuteczniej wyselekcjonowanej grupy docelowej Twojego produktu lub usługi. Nasz doświadczony zespół skupia wiedzę o rozdrobnionym rynku wydawców - znamy i rekomendujemy najlepsze tytuły odpowiadające na brief. W naszej bazie jest ponad 3600 tytułów przyporządkowanych do branż, dzięki czemu research otrzymujesz szybko i z uzględnieniem najlepszych warunków cenowych. Jak w soczewce skupiamy kontakty do wszystkich wydawców. Dzięki dedykowanemu do obsługi Klienta zespołowi planerzy mają komfort pracy z jednym podmiotem zamiast często
W naszej bazie mamy około 4000 serwisów, w tym regionalne i lokalne. Tym samym nasze kampanie łączące reklamy w gazetach i serwisach branżowych oraz lokalnych mogą docierać do wszystkich mieszkańców Polski korzystających z internetu. Nasza usługa jest kompleksowa: od planowania, rekomendacji poprzez przygotowanie mediaplanu oraz specyfikacji technicznej, po negocjacje i zakup oraz analizę post-buy.
Reklama - gazety branżowe Wyceniamy wszystkie formaty reklamy do gazet. W prasie branżowej chętnie wybierane są: fullpage, halfpage, junior page, a także formaty niestandarodowe - rozkładówki i okładki. Zapytaj nas o specyfikację reklamową.

Advertorial (artykuł prasowy sponsorowany) w prasie specjalistycznej Artykuł prasowy sponsorowany może być napisany przez klienta lub na podstawie wytycznych od klienta przed redakcję, czyli specjalistów z branży. Advertorial może być oznaczony jako reklama lub treść odredakcyjna. Ten format zyskuje popularność dzięki rozpowszechnionym rozwiązaniom content marketingowym.

Formaty reklamowe online Poza artykułami o charakterze sponsorowanym często rekomendujemy również formaty reklamowe takie jak mailingi, display i newslettery. Przygotowujemy również akcje specjalne.

Dane spółki

SCOOP Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
NIP: 118 20 21 421
biuro@scoop.pl

O nas

SCOOP Sp. z o.o. specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii content marketingowych.

Spółka jest właścicielem Panelu SCOOP.

Obserwuj nas

Grupa AdNext

SCOOP jest częścią Grupy

AdNext except more

Scoop Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 94. Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000348058. Z kapitałem zakładowym w wysokości: 71.100,00 zł, w całości opłaconym. Posiadająca NIP: 118 20 21 421, REGON: 142232281