Słuchając 5 odcinków naszego podcastu, dowiesz się, jak w praktyce realizować aktywności z obszaru content marketingu, w jaki sposób omijać potencjalne wpadki i które które trendy warto wykorzystywać w komunikacji. Poznasz również przykłady kampanii ze świata.
Jako specjaliści z dziedziny content marketingu postanowiliśmy podzielić się naszym know-how w najpopularniejszym ostatnio formacie audio.
Z podcastu dowiesz się, jak planować i realizować działania content marketingowe, by zdobyły rzeszę fanów. Może pod wpływem naszego podcastu zechcesz zrobić własny?
W 5 odcinkach podstanowiliśmy przekazać wiedzę o niezbędnych elementach podcastu dla marki. Sprawdź, jak zrobić go na najwyższym poziomie.
Nie musisz już przeszukiwać internetu w poszukiwaniu inspirujących kejsów. Przejdź do Spotify i posłuchaj o tych, które uznaliśmy za szczególnie ciekawe.
"#1 Podcasty jakie są, każdy widzi - a właściwie słyszy. Ale podobnie jak z tworzeniem tekstów czy zdjęć, sprawa wcale nie jest tak prosta. Podcast również rządzi się pewnymi regułami. Jakimi? O tym opowiedzą Marta Hordyjewska i Rafał Mietelski.
#2 Czym jest content marketing? Jak jest rozumiany na rodzimym podwórku, a jak na Zachodzie? O czym powinniśmy pamiętać przy tworzeniu treści? I co ma z tym wszystkim wspólnego pewien znany polski raper? Marta i Rafał trochę się pospierają, ale zakończą w miarę ucontentowani.
#3 Podcast też jest contentem! I to nie byle jakim, bo ostatnimi czasy w Polsce i na świecie jego słuchalność drastycznie wzrosła. Problem polega na tym, że w całej tej podcastowej zalewie jest mnóstwo kiepskich produkcji. Prowadzący podpowiedzą, jak tworzyć podcasty, których będzie się chciało słuchać - nawet jeśli ich tematem są tampony.
#4 Wyprodukowanie i opublikowanie fajnego podcastu to nie wszystko. Trzeba sprawić, by dotarli do niego odbiorcy, na których nam zależy. Tylko 5% contentu, i to zazwyczaj w formie video, obywa się bez płatnej promocji! Całej reszcie trzeba pomóc. Na szczęście Marta i Rafał doskonale wiedzą, jak zadbać o szerokie grono słuchaczy.
#5 Hero, Hub, Hygene – wbrew pozorom nie są to pseudonimy bohaterów ze świata Marvela, ale nazwy różnych rodzajów contentu. Jakie możliwości daje strategia HHH i na ile powinna być spójna ze strategią brandu? Marta Hordyjewska i Rafał Mietelski podzielą się sprawdzonymi tipami."
© SCOOP 2020 | POLITYKA PRYWATNOŚCI