Podcast uCONTENTowani

Słuchając 5 odcinków naszego podcastu, dowiesz się, jak w praktyce realizować aktywności z obszaru content marketingu, w jaki sposób omijać potencjalne wpadki i które które trendy warto wykorzystywać w komunikacji. Poznasz również przykłady kampanii ze świata.

9538

Podcast od praktyków

Jako specjaliści z dziedziny content marketingu postanowiliśmy podzielić się naszym know-how w najpopularniejszym ostatnio formacie audio.

9542

Trendy, nowości i evergreeny

Z podcastu dowiesz się, jak planować i realizować działania content marketingowe, by zdobyły rzeszę fanów. Może pod wpływem naszego podcastu zechcesz zrobić własny?

9540

Tipy, dzięki którym zrobisz własny podcast

W 5 odcinkach podstanowiliśmy przekazać wiedzę o niezbędnych elementach podcastu dla marki. Sprawdź, jak zrobić go na najwyższym poziomie.

9541

Konkretne przykłady ze świata

Nie musisz już przeszukiwać internetu w poszukiwaniu inspirujących kejsów. Przejdź do Spotify i posłuchaj o tych, które uznaliśmy za szczególnie ciekawe.

Posłuchaj podcastu uCONTENowani
"Marta Hordyjewska jest autorką bardzo popularnego i świetnie ocenianego cyklu webinarów „Content Boost: content marketing od A do Z”. Działa w Content Academy Polska, jest również wykładowczynią w Akademii Leona Koźmińskiego. Doświadczenie zdobywała w LeadBullet oraz Wirtualnej Polsce, a w SCOOP pełni funkcję Head of Growth. Rafał Mietelski jest związany z branżą reklamowo-mediową od 14 lat. Współpracował m.in. z Leo Burnett, TBWA, Publicis, Isobar, Saatchi&Saatchi, VML, MEC Global i VICE Media. "

"#1 Podcasty jakie są, każdy widzi - a właściwie słyszy. Ale podobnie jak z tworzeniem tekstów czy zdjęć, sprawa wcale nie jest tak prosta. Podcast również rządzi się pewnymi regułami. Jakimi? O tym opowiedzą Marta Hordyjewska i Rafał Mietelski.


#2 Czym jest content marketing? Jak jest rozumiany na rodzimym podwórku, a jak na Zachodzie? O czym powinniśmy pamiętać przy tworzeniu treści? I co ma z tym wszystkim wspólnego pewien znany polski raper? Marta i Rafał trochę się pospierają, ale zakończą w miarę ucontentowani.


#3 Podcast też jest contentem! I to nie byle jakim, bo ostatnimi czasy w Polsce i na świecie jego słuchalność drastycznie wzrosła. Problem polega na tym, że w całej tej podcastowej zalewie jest mnóstwo kiepskich produkcji. Prowadzący podpowiedzą, jak tworzyć podcasty, których będzie się chciało słuchać - nawet jeśli ich tematem są tampony.


#4 Wyprodukowanie i opublikowanie fajnego podcastu to nie wszystko. Trzeba sprawić, by dotarli do niego odbiorcy, na których nam zależy. Tylko 5% contentu, i to zazwyczaj w formie video, obywa się bez płatnej promocji! Całej reszcie trzeba pomóc. Na szczęście Marta i Rafał doskonale wiedzą, jak zadbać o szerokie grono słuchaczy.


#5 Hero, Hub, Hygene – wbrew pozorom nie są to pseudonimy bohaterów ze świata Marvela, ale nazwy różnych rodzajów contentu. Jakie możliwości daje strategia HHH i na ile powinna być spójna ze strategią brandu? Marta Hordyjewska i Rafał Mietelski podzielą się sprawdzonymi tipami."

Podcast przeznaczony jest zarówno dla osób początkujących, jak i marketingowych wyjadaczy. Wszystkich bez wyjątku zapraszamy do zapoznania się z 5 odcinkami, w których poruszane są najważniejsze zagadnienia content marketingu.
Posłuchaj podcastu uCONTENowani

Dane spółki

SCOOP Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
NIP: 118 20 21 421
telefon: +48 22 312 40 00

O nas

SCOOP Sp. z o.o. specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii content marketingowych.

Spółka jest właścicielem Panelu SCOOP i aplikacji NextClick.

Obserwuj nas

Grupa AdNext

SCOOP jest częścią Grupy

AdNext except more

Scoop Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 94. Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000348058. Z kapitałem zakładowym w wysokości: 71.100,00 zł, w całości opłaconym. Posiadająca NIP: 118 20 21 421, REGON: 142232281