Marketing szeptany (WoMM)

Prowadzimy kampanie marketingu rekomendacji na forach, grupach facebookowych i w serwisach tematycznych.

Nasi liderzy opinii to realni użytkownicy rekrutowani na potrzeby kampanii. Prowadzimy także kampanie z udziałem oficjanych ekspertów marki.

8488

Nie spamujemy

Nasi liderzy opinii włączają się do istniejących dyskusji lub zakładają nowe wątki, by zachęcać użytkowników do wymiany opinii

8489

Recenzje i oceny

Nasi liderzy recenzują produkty, które testowali, lub oceniają aplikacje, z których korzystali

8490

Raporty wizerunkowe

Poza raportami post-buy realizujemy również raporty wizerunkowe badające sentyment do marki i jej postrzeganie np. na tle konkurencji

8491

Monitoring

Na potrzeby kampanii uruchamiamy monitoring internetu, który pokazuje miejsca prowadzenia dyskusji na temat marki lub produktu

Do realizacji każdej kampanii buzz marketingu podchodzimy indywidualnie. Zawsze jednak potrzebujemy jak najbardziej rozbudowanych informacji o produkcie (jeśli to możliwe, również próbek), opisu grupy docelowej oraz informacji, jaki cel ma mieć kampania. Na tej podstawie przygotowujemy rekomendację działań, a następnie scenariusz oraz rekrutujemy liderów opinii biorących udział w kampanii marketingu szeptanego na forach. W czasie kampanii uruchamiamy monitoring, dzięki któremu wiemy, gdzie w sieci mówi się o tematyce związanej z produktem. Po kampanii zawsze przygotowujemy szczegółowy raport.

Buzz marketing - marketing szeptany w internecie w podstawowej wersji to posty liderów opinii, czyli wieloletnich użytkowników udzielających się na forach. Do każdej kampanii indywidualnie rekrutujemy osoby z grupy docelowej, które opowiadają o testowanym produkcie.

Działania eksperta marki - w ramach marketingu szeptanego na forach możemy również wykupować dedykowane wątki, w których dyskusje prowadzi oficjalny przedstawiciel marki. To osoba doskonale znająca produkty i odpowiadająca na pytania użytkowników.

Recenzje produktów w sklepach - rekrutowani liderzy opinii moga opiniować również testowane produkty w sklepiach online. Wszystkie opinie są prawdziwe i wyważone.

Oceny aplikacji - marketing rekomendacji to również testowanie aplikacji w sklepach mobilnych.

Zależy nam na tym, by rósł pozytywny odbiór współpracujących z nami marek. Nie spamujemy i piszemy prawdziwe opinie. Marketing szeptany możemy również wykorzystać do dyskusji z użytkownikami i rozwiązywania kryzysów. Przygotowujemy scenariusz działań antykryzysowych, które najefektywniej pomagają przekierować dyskusję na pozytywne tory.

Dane spółki

SCOOP Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
NIP: 118 20 21 421
telefon: +48 22 312 40 00

O nas

SCOOP Sp. z o.o. specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii content marketingowych.

Spółka jest właścicielem Panelu SCOOP i aplikacji NextClick.

Obserwuj nas

Grupa AdNext

SCOOP jest częścią Grupy

AdNext except more

Scoop Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 94. Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000348058. Z kapitałem zakładowym w wysokości: 71.100,00 zł, w całości opłaconym. Posiadająca NIP: 118 20 21 421, REGON: 142232281