Buzz marketing

Prowadzimy dla naszych klientów działania buzz marketingowe na forach, grupach facebookowych i w serwisach tematycznych.

Naszym celem jest dostarczanie ludziom powodów do dyskusji o marce, produktach czy usługach oraz sprawianie, by mogli bez trudu nawiązywać tego typu konwersacje. Pomagają w tym nasi sprawdzeni liderzy opinii, czyli realni użytkownicy rekrutowani na potrzeby kampanii lub oficjalni eksperci marki.

8488

Nie spamujemy

Nasi liderzy opinii włączają się do istniejących w sieci dyskusji lub zakładają nowe wątki, by zachęcać użytkowników do wymiany opinii.

8489

Recenzje i oceny

Nasi liderzy recenzują produkty, które testowali, lub oceniają aplikacje, z których korzystali.

8490

Raporty wizerunkowe

Poza raportami post-buy realizujemy również raporty wizerunkowe badające sentyment do marki i jej postrzeganie np. na tle konkurencji

8491

Monitoring

Na potrzeby kampanii uruchamiamy monitoring internetu, który pokazuje miejsca prowadzenia dyskusji na temat marki lub produktu

Buzz marketing jest kampanią o charakterze edukacyjnym, pozwalającą na budowanie świadomości konsumentów w danej tematyce. Do każdej kampanii podchodzimy indywidualnie, natomiast zawsze potrzebujemy jak najbardziej rozbudowanych informacji o jej celu, o produkcie/usłudze oraz opisu grupy docelowej. Na tej podstawie przygotowujemy rekomendację działań, w kolejnym kroku szczegółowy scenariusz, a następnie rekrutujemy liderów opinii odpowiednich do konkretnej kampanii. Wraz z jej startem uruchamiamy monitoring, dzięki któremu wiemy, gdzie w sieci poruszane są wątki związane z marką. Zawsze przygotowujemy szczegółowy raport po zakończeniu działań.

Buzz marketing - marketing szeptany w internecie w podstawowej wersji to posty liderów opinii, czyli wieloletnich użytkowników udzielających się na forach. Do każdej kampanii indywidualnie rekrutujemy osoby z grupy docelowej, które uczestniczą w dyskusji oraz zakładają nowe wątki.

Programy testerskie - nasi liderzy opinii przed udziałem w akcji promocyjnej dokładnie zapoznają się z produktem - jego wersją finalną, próbką czy egzemplarzem przeznaczonym do testów. W wyjątkowych przypadkach uczestniczą też w prezentacji produktu w showroomie. Dopiero po zapoznaniu się z nim mogą sformułować i opublikować własną ocenę.

Działania eksperta marki - w ramach buzz marketingu na forach możemy również wykupować dedykowane wątki, w których dyskusje prowadzi oficjalny przedstawiciel marki. To osoba doskonale znająca produkty i odpowiadająca na pytania użytkowników.

Zależy nam na tym, by rósł pozytywny odbiór współpracujących z nami marek. Nie spamujemy i piszemy prawdziwe opinie. Buzz marketing możemy również wykorzystać do dyskusji z użytkownikami i rozwiązywania kryzysów. Przygotowujemy scenariusz działań antykryzysowych, które najefektywniej pomagają przekierować dyskusję na pozytywne tory.

Dane spółki

SCOOP Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 94
00-807 Warszawa
NIP: 118 20 21 421
telefon: +48 22 312 40 00

O nas

SCOOP Sp. z o.o. specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii content marketingowych.

Spółka jest właścicielem Panelu SCOOP i aplikacji NextClick.

Obserwuj nas

Grupa AdNext

SCOOP jest częścią Grupy

AdNext except more

Scoop Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jerozolimskie 94. Wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000348058. Z kapitałem zakładowym w wysokości: 71.100,00 zł, w całości opłaconym. Posiadająca NIP: 118 20 21 421, REGON: 142232281