Prowadzimy dla naszych klientów działania buzz marketingowe na forach, grupach facebookowych i w serwisach tematycznych.
Naszym celem jest dostarczanie ludziom powodów do dyskusji o marce, produktach czy usługach oraz sprawianie, by mogli bez trudu nawiązywać tego typu konwersacje. Pomagają w tym nasi sprawdzeni liderzy opinii, czyli realni użytkownicy rekrutowani na potrzeby kampanii lub oficjalni eksperci marki.
Nasi liderzy opinii włączają się do istniejących w sieci dyskusji lub zakładają nowe wątki, by zachęcać użytkowników do wymiany opinii.
Nasi liderzy recenzują produkty, które testowali, lub oceniają aplikacje, z których korzystali.
Poza raportami post-buy realizujemy również raporty wizerunkowe badające sentyment do marki i jej postrzeganie np. na tle konkurencji
Na potrzeby kampanii uruchamiamy monitoring internetu, który pokazuje miejsca prowadzenia dyskusji na temat marki lub produktu
Buzz marketing - marketing szeptany w internecie w podstawowej wersji to posty liderów opinii, czyli wieloletnich użytkowników udzielających się na forach. Do każdej kampanii indywidualnie rekrutujemy osoby z grupy docelowej, które uczestniczą w dyskusji oraz zakładają nowe wątki.
Programy testerskie - nasi liderzy opinii przed udziałem w akcji promocyjnej dokładnie zapoznają się z produktem - jego wersją finalną, próbką czy egzemplarzem przeznaczonym do testów. W wyjątkowych przypadkach uczestniczą też w prezentacji produktu w showroomie. Dopiero po zapoznaniu się z nim mogą sformułować i opublikować własną ocenę.
Działania eksperta marki - w ramach buzz marketingu na forach możemy również wykupować dedykowane wątki, w których dyskusje prowadzi oficjalny przedstawiciel marki. To osoba doskonale znająca produkty i odpowiadająca na pytania użytkowników.
© SCOOP 2020 | POLITYKA PRYWATNOŚCI