Blog

Viral – potężna moc wirusów
Marketing wirusowy (viral marketing) to taki rodzaj reklamy, który opiera się na funkcjonowaniu sieci społecznościowych. Marketerzy wykorzystują szybkie rozprzestrzenianie się informacji w tych sieciach
Read more.
Elementarz content marketingu
A Afiliacja i marketing afiliacyjny Marketing partnerski jest obustronnie korzystnym rozwiązaniem, w którym partnerzy polecający są nagradzani za swoją rolę we wspieraniu marki w konwersji. W marketingu
Read more.
LinkedIn, Twitter i Pinterest – niezagospodarowane kanały w content marketingu?
Dominującą pozycję na polskim rynku platform społecznościowych zajmuje oczywiście Facebook, ale treści marketingowe warto dystrybuować także za pośrednictwem bardziej wyspecjalizowanych kanałów, jak LinkedIn
Read more.
Content marketing, czyli z jaskini do sieci
Większe budżety, intensywniejsze angażowanie odbiorców w tworzenie treści, poszerzanie kanałów dystrybucji – w chwili gdy branża prognozuje, jaka przyszłość czeka content marketing w najbliższych
Read more.
Contentowa szklana kula
Biorąc pod uwagę, że ponad 3/4 marketingowców uważa, że branża bardziej zmieniła się w ciągu ostatnich dwóch lat niż przez minione pięć dekad (badanie Adobe), prognozowanie
Read more.
Czym jest content w content marketingu?
„Content is king” – to hasło przyszło wraz z Billem Gatesem i zadomowiło się na dobre. „User is king” – to hasło coraz mocniej wchodzi
Read more.
Content marketing – naturalne środowisko storytellingu?
Trubadurzy, pieśniarze, bajarze, rybałci – jak świat długi i szeroki ludzie od wieków zajmowali się opowiadaniem historii. Dziś z tych tradycji korzystają marketerzy.
Read more.